User:Darkerfly

From MinecraftOnline
Jump to navigation Jump to search

This wiki page will receive no more update from getplayerhead.sh?Darkerfly&16.png Darkerfly, you can still add comment to it.



User Darkerfly
getplayerhead.sh?Darkerfly&128.png

End gateway/portal being

About
Known as Darkerfly
Nationality Portal
Occupation gone
In Freedonia
First joined 30 December 2019
First building no
Donor level * Donor
View profile and statistics

I AM NOT A MOD NOW LET'S GOOOOOOOOOOOOOOOO

FUCK YOU MCO I AM LEAVING GOODBYE

*reconsidering the relationship I have with mco
<getplayerhead.sh?Darkerfly&16.png Darkerfly> why is it like talking about my ex

Comments on Darkerfly

I really just waiting for people edit this one lol

  • Edit this section to add your comment!
<getplayerhead.sh?NightSteak9&16.png NightSteak9> Miss ya dude :(      (PS- Thanks for all the DB)
<getplayerhead.sh?AaVB&16.png AaVB> thank you for resigning. you made the right choice.
<getplayerhead.sh?DarthSagit&16.png DarthSagit> Darkerfly literally only want head and it's disgusting
<getplayerhead.sh?Hyperrblu&16.png Hyperrblu> why am I commenting on a wiki page about some person on a Minecraft server during school? 
I really shouldn't even be able to connect to this website in the first place!
<getplayerhead.sh?Otis_Wong&16.png Otis_Wong> I love u
<getplayerhead.sh?strayonesobbing&16.png strayonesobbing> Seems chill
<getplayerhead.sh?1Catnip&16.png 1Catnip> This DarkSagit guy seems pretty coo- I've just been informed this is not him
<getplayerhead.sh?TheGolum&16.png TheGolum> What an interesting Darkerfly!
<getplayerhead.sh?IconPippi&16.png IconPippi> Hi dark ily
<getplayerhead.sh?DorpEngineer&16.png DorpEngineer> give me iron and glass or I will disown you
<getplayerhead.sh?TheGriffinLord&16.png TheGriffinLord> pretty chill guy... i had fun portal trapping him tho :)
<getplayerhead.sh?1Catnip&16.png 1Catnip> it me again, I wasn't on when you hit 2k so have a late gg!
<getplayerhead.sh?1Catnip&16.png 1Catnip> hi its me agen, yknow catnip from high school? haha yeah ive been gettin pretty ripped yknow pretty swole. remember stacy, that girl you used to have a crush on? haha yeah me n her got 2gether and did it haha.
i see why u liked herr;) its a shame i dumped her right after haha. anyways bro its been a while and i think we should hang out lol. hit the gym, run a marathon, hit the protein shake factory aha! On a serious note tho bro
its sad that ur gone and ill do 20 reps in ur honor, i hope to see u in 1.12
<getplayerhead.sh?Flamehaze97&16.png Flamehaze97> Darker is a pretty cool guy, seen him build some good shit.
<getplayerhead.sh?Drdrs&16.png Drdrs> pretty cool guy
<getplayerhead.sh?Hyperluminous&16.png Hyperluminous> Darkerfly for admin!
<getplayerhead.sh?swissm4n&16.png swissm4n> Darkerfly tried too hard to get my head so I just let him have it. also free Hong Kong pls
<getplayerhead.sh?Aziroeth&16.png Aziroeth> bruh
<getplayerhead.sh?Spektra02&16.png Spektra02> Darkerfly! :D The Fly that gets Darker! He's pretty nice, and cool, and even pretty funny at times! It's nice to see him FINALLY be promo'd to moderator! Anywa, I'm gonna go now, see ya
<getplayerhead.sh?Beeraeka&16.png Beeraeka> ok and
<getplayerhead.sh?Beeraeka&16.png Beeraeka> also yes free hong kong
<getplayerhead.sh?Erttum&16.png Erttum> Darkerfly is a nice walking cloud of space C: also so glad too see you as mod! :D
<getplayerhead.sh?ServL&16.png ServL> Let Darkerfly kill more people!
<getplayerhead.sh?Scampi_&16.png Scampi_> Water under the bridge! Bwahahaha
<getplayerhead.sh?DarthSagit&16.png DarthSagit> when quit
<getplayerhead.sh?George_Mann&16.png George_Mann> Dark is gud business partner
<getplayerhead.sh?TheGriffinLord&16.png TheGriffinLord> darker is now fellow blue boy and still a chill guy :D
<getplayerhead.sh?1Catnip&16.png 1Catnip> hey brah, been a while. wyd? not much i see haha. while uve been doing that ive been making mad gains yo. yesterday i benched 350 so i guess my fitness program is doing well. everyone in my gym eyeing me up badd, they jealous haha. i also bought a new mustang, its got seat warmers and i gotta tell ya, making over 200k a year is gettin kinda booring. like what am i supposed to do with all this money? how much money you make lol? nah nvm i can guess, if you ever need me to spot ya a will bro. nah jk haha!  i see some things never change ;) anyways stacy from high school, the girl you had a crush on i mentioned earlier? yeahhh we broke up sure but now we married ;) i get why you liked herr lol maybe u can have her after the divorce lol! anyways i gotta go make my 4th protein shake, i got 400 pounds to press bro, gotta get swole gains. see ya later loser lol, jk, not really lol. :catbruh:
<getplayerhead.sh?RainBd&16.png RainBd> Adding da flowahs, :D -❁❁❁ cool wiki btw, also is Catnip ok?
<getplayerhead.sh?RobotReaction&16.png RobotReaction> Robot woz ere. Nice page :D
<getplayerhead.sh?Nofleet&16.png Nofleet> hahah nice wiki, love you man no homo- now gimme your diamonds… O_O
<getplayerhead.sh?Daltalf&16.png Daltalf> Can't wait for DeepDarkerfly in 1.19 ;D
<getplayerhead.sh?_CodyWolf&16.png _CodyWolf> Gib head back
<getplayerhead.sh?IntelStar&16.png IntelStar> Someone shipped me with you on my second day on MCO. That is an epic and tbh I kinda support it /hj
<getplayerhead.sh?Darkerfly&16.png Darkerfly> I need comments for validation.  
<getplayerhead.sh?snakyman&16.png snakyman> Darker can be chill sometimes but he can also be a cuck but tbh i deserve it, he also built good stuff in Newport so yeah cool
<getplayerhead.sh?BlueBlaziken&16.png BlueBlaziken> Cool guy, MCO will miss you! I'll remember High Hill and Project Eros fondly :)
<getplayerhead.sh?Marble_1&16.png Marble_1> Darkerfly is cool but he didn't need to f**k MCO
<getplayerhead.sh?rhyzofan&16.png rhyzofan> thank you for the only comment on my page. it’s still there, in fact… idk why, it’s been more than a year since it’s added iirc.

Gallery